Regulamin Programu Lojalnościowego
„Punkty zbieraj na złotówki wymieniaj”
§1. Postanowienia ogólne.
- Organizatorem Programu Lojalnościowego „Punkty zbieraj na złotówki wymieniaj” zwanego dalej również „Programem”, jest Rzeszówdis Sp.z o.o., ul. Rejtana 69, 35-959 Rzeszów, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Rzeszowie XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000000137, NIP 8133201428, zwana dalej „Organizatorem „ lub „Hipermarketem E. Leclerc Rzeszów”.
- Program skierowany jest do klientów Hipermarketu E. Leclerc Rzeszów, zarówno stacjonarnego jak i internetowego, będących konsumentami, którzy ukończyli 18 lat, zwanych dalej „Klientami” lub „Klientem” i ma na celu zyskanie ich lojalności poprzez przyznawanie przez Organizatora w zamian za dokonanie zakupów punktów premiowych oraz ich sumowanie na indywidualnym koncie klienta „Punkty zbieraj na złotówki wymieniaj”, zwanym dalej „Kontem” i wykorzystanie zebranych punktów w celu zapłaty za zakupione towary.
- Niniejszy regulamin określa zasady przyznawania punktów premiowych, otwierania i prowadzenia Konta oraz wydawania klientom Karty Lojalnościowej Bonus E. Leclerc, zwanej również nadal „Kartą” oraz korzystania z niej w ramach niniejszego Programu.
- Przez punkty premiowe należy rozumieć punkty uzyskane przez Klienta w ramach dokonywanych zakupów , które gromadzone są na Koncie, zgodnie z postanowieniami regulaminu. Za każde wydane 10 zł przysługuje Klientowi 1 punkt premiowy.
§2. Otwarcie Konta, wydanie Karty Bonus E. Leclerc oraz zasady korzystania z Karty.
- W celu otwarcia Konta oraz otrzymania Karty Klient zamierzający przystąpić do Programu aktywuje Konto za pomocą sms zwrotnego z imieniem przy kasie albo poprzez wprowadzenie sześciocyfrowego kodu do aplikacji mobilnej.
- Po aktywacji Konta , klient otrzymuje nieodpłatnie kartę Bonus E. Leclerc, która jest aktywna od chwili jej wydania. W chwili wydania Karty zostaje również otwarte Konto klienta.
- W celu gromadzenia punktów premiowych na koncie, Klient powinien przekazać Kartę kasjerowi/ce, w celu jej zeskanowania, przed wydrukiem paragonu fiskalnego dla danej transakcji zakupu towaru. Po zeskanowaniu Karty na Koncie Klienta zostaje zarejestrowana kwota przyznanych punktów premiowych za dokonaną transakcję zakupu towarów.
- W celu skorzystania z punktów premiowych i dokonania za ich pomocą zapłaty za zakupione towary Klient powinien przekazać Kartę kasjerowi/ce bezpośrednio przed zakończeniem transakcji zakupu towarów i poinformować o zamiarze skorzystania w całości lub w określonej części z punktów premiowych zarejestrowanych na Koncie Klienta, z tym zastrzeżeniem, że wykorzystanie punktów premiowych jest możliwe dopiero od kolejnego dnia po ich zarejestrowaniu na Koncie Klienta.
- Wykorzystania zsumowanych na Koncie punktów premiowych można dokonać jedynie w Hipermarkecie E. Leclerc w Rzeszowie określonym w §1 ust.1 Regulaminu, z wyłączeniem stacji benzynowej.
- Jeżeli ilość punktów premiowych zarejestrowanych na Koncie Klienta jest niższa od wartości zakupów Klient zobowiązany jest dokonać zapłaty brakującej kwoty.
- Informacja o ilości punktów premiowych przyznanych w związku z dokonaniem zakupu towarów jest udostępniana Klientowi na paragonie fiskalnym dla danej transakcji oraz w Punkcie Obsługi Klienta.
- Klient nie jest upoważniony do rozporządzania punktami premiowymi zgromadzonymi na jego Koncie w sposób odmienny od postanowień niniejszego Regulaminu. Zgromadzone na Koncie punkty premiowe nie podlegają wymianie na gotówkę oraz nie są oprocentowane.
- Okresem rozliczeniowym dla Konta Klienta jest okres od 1 stycznia do 31 grudnia danego roku kalendarzowego. Punkty premiowe niewykorzystane przez Klienta w w/w okresie rozliczeniowym przechodzą na następny rok.
§ 3. Procedura przyznawania punktów
- Za każde zakupy dokonane przy użyciu Karty na Koncie gromadzone są punkty premiowe w następującej wysokości: za każde 10 złotych Klient otrzymuje 1 punkt.
- Zamiana punktów premiowych na złotówki następuje po każdorazowym zarejestrowaniu na Koncie Klienta co najmniej 300 punktów premiowych.
- Każde zarejestrowane 300 punktów premiowych zostaje zamienione na 10 PLN
- Programem nie są objęte następujące kategorie towarów:
- wyroby tytoniowe,
- alkohol,
- piwo bezalkoholowe,
- doładowania kart pre- paid,
- – doładowania telefonów
- – leki i inne wyroby farmaceutyczne ,
- – produkty żywienia początkowego,
- Zakupy na stacji paliw E. Leclerc
- Każda zmiana zasad Programu wymaga sporządzenia aneksu do regulaminu oraz ogłoszenia w widocznym miejscu na terenie Hipermarketu E. Leclerc Rzeszów .
- Leclerc Rzeszów zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian w regulaminie podczas trwania Programu Lojalnościowego.
§ 4. Postępowanie w razie utraty lub zniszczenia Karty oraz zwrot produktów
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody poniesione przez Klienta wynikające z dokonania transakcji zakupu przy użyciu Karty przez osoby trzecie, które weszły w jej posiadanie.
- Klient jest zobowiązany do niezwłocznego poinformowania, osobiście, w Puncie Obsługi Klienta (POK) o utracie Karty, w celu jej zablokowania. Pracownik POK sprawdza zgodność danych klienta zgłaszającego utratę Karty z numerem telefonu , który został podany przy rejestracji. W przypadku zgodności numeru telefonu, pracownik POK dokonuje niezwłocznie blokady karty. Niewykorzystane punkty premiowe znajdujące się na Karcie w momencie jej blokady przez pracownika POK zostają przekazane na nową Kartę. W przypadku zniszczenia Karty, warunkiem uzyskania nowej Karty jest zwrot zniszczonej karty.
- .W przypadku gdy Klient zwraca towar, za który płacił w całości lub w części środkami pieniężnymi stanowiącymi równowartość punktów premiowych zgromadzonych na Koncie, Organizator zwraca na Konto sumę punktów przyznanych Klientowi za zakupiony towar.
§ 5. Reklamacje
Reklamacje dotyczące Konta Klient może składać na piśmie w POK w terminie 14 dni od dnia dokonania transakcji zakupu objętej reklamacją.
Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni od daty wpływu. Odpowiedź na złożoną reklamację jest udzielana pisemnie na formularzu.
§ 6. Zakończenie uczestnictwa w Programie i zakończenie Programu
- Klient uczestniczący w Programie ma prawo w każdej chwili zrezygnować z uczestnictwa w Programie. W tym celu powinien on złożyć w POK pisemne oświadczenie o rezygnacji z uczestnictwa w Programie opatrzone datą oraz własnoręcznym podpisem. Jednocześnie Klient rezygnujący z uczestnictwa w Programie zobowiązany jest do zwrotu Karty.
- Niezwłocznie po złożeniu oświadczenia, o którym mowa w ust. 1, Konto klienta wraz z jego danymi osobowymi są usuwane.
- Organizator ma prawo w każdej chwili zakończyć Program bez podawania przyczyny. W tym celu umieszcza on na terenie Hipermarketu, w POK oraz na stronie internetowej www.rzeszow.leclerc.pl widoczne informacje o zakończeniu Programu. Klienci posiadający Kartę mają prawo skorzystać z punktów premiowych zgromadzonych na Koncie przez 1 miesiąc od dnia obwieszczenia informacji o zakończeniu Programu. Po upływie tego okresu wszystkie Konta zostaną usunięte.
I. DANE OSOBOWE
- Administratorem przekazanych danych osobowych, w rozumieniu art. 4 pkt. 7 RODO, jest Rzeszówdis Sp. z o.o. ul. Rejtana 69, 35-959 Rzeszów, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Rzeszowie XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000000137, NIP: 8133201428.
- Administrator danych wyznaczył inspektora ochrony danych. W każdej sprawie dotyczącej przetwarzania Państwa danych osobowych mogą się Państwo kontaktować bezpośrednio z naszym inspektorem ochrony danych pod adresem mailowym: e.leclerc@infomania.pl
- Dane osób, które przekazały swoje dane osobowe, są przetwarzane wyłącznie w celu uczestnictwa w programie lojalnościowym.
- Pozyskane dane osobowe będą przetwarzane na podstawie dobrowolnie wyrażonej zgody, w postaci chęci uczestnictwa w programie lojalnościowym, a także zgodnie z:
- art. 6 ust. 1 lit. c RODO – gdy jest to niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze;
- art. 6 ust. 1 lit. d RODO – gdy podstawą jest niezbędność do ochrony żywotnych interesów osoby uprawnionej lub innej osoby fizycznej;
- art. 6 ust. 1 lit. f RODO – w przypadku roszczeń, w prawnie uzasadnionym interesie realizowanym przez administratora danych, polegającym na ochronie swoich praw;
- art.9 ust. 2 lit. b RODO – gdy przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązków i wykonywania szczególnych praw przez administratora danych, lub osobę, której dane dotyczą.
- Przekazane dane osobowe są przetwarzane i przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu, a także przez okres niezbędny do dochodzenia praw lub roszczeń,zgodnie z obowiązującymi przepisami. Po upływie wyżej wskazanego okresu wszystkie przekazane dane osobowe są niszczone w sposób uniemożliwiający ich odtworzenie. Dodatkowo administrator danych dokonuje przeglądu danych osobowych nie rzadziej niż raz w roku kalendarzowym w celu ustalenia niezbędności ich dalszego przechowywania. Administrator danych usuwa dane osobowe, których dalsze przechowywanie jest zbędne do realizacji celu.
- Osoba uprawniona ma prawo do:
- dostępu do treści swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia, na zasadach określonych w art. 15 – 17 RODO;
- ograniczenia przetwarzania, w przypadkach określonych w art. 18 RODO;
- przenoszenia swoich danych, na zasadach określonych w art. 20 RODO;
- wniesienia skargi do organu nadzorczego, jakim jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w momencie kiedy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych przez administratora danych narusza Państwa prawa lub wolności.
- Podanie danych jest dobrowolne, aczkolwiek niezbędne do przystąpienia do programu lojalnościowego.
II. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Organizator zastrzega sobie prawo do dowolnej modyfikacji, zmiany lub zakończenia programu lojalnościowego w każdym czasie i bez podawania przyczyn.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu w każdym czasie.
- Klientowi przysługuje w każdym czasie prawo do rezygnacji z udziału w programie lojalnościowym Organizatora. W tym celu zobowiązany jest on do złożenia Organizatorowi pisemnego oświadczenia o rezygnacji .
- Reklamacje związane z programem lojalnościowym rozstrzyga Organizator. Reklamacja wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. Organizator rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni od jej otrzymania.
- Przed przystąpieniem do programu lojalnościowego Klient zobowiązany jest zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu. Biorąc udział w programie lojalnościowym Klient akceptuje tym samym wszystkie postanowienia niniejszego Regulaminu i zobowiązuje się do ich przestrzegania.
Rzeszów , dnia 23 grudnia 2021
Aneks Nr 1. / Rzeszówdis Sp.zo.o. /2021
do Regulaminu Programu Lojalnościowego „Punkty zbieraj na złotówki wymieniaj „
Zawarta dnia 23 grudnia 2021 roku
W Regulaminie Programu Lojalnościowego „Punkty zbieraj na złotówki wymieniaj „.
W §2 pkt.9 Zostaje zmieniony zapis :
Pkt.9) okresem rozliczeniowym dla konta klienta jest okres od 1 stycznia do 31 grudnia danego roku kalendarzowego. Punkty i złotówki premiowe niewykorzystane , przeniesione zostają na następny rok.
Rzeszów , dnia 24 czerwca 2022
Aneks Nr 2. / Rzeszówdis Sp.zo.o. /2022
do Regulaminu Programu Lojalnościowego „Punkty zbieraj na złotówki wymieniaj „
Zawarta dnia 24 czerwca 2022 roku
W Regulaminie Programu Lojalnościowego „Punkty zbieraj na złotówki wymieniaj „.
W §2 pkt.9 Zostaje zmieniony zapis :
Pkt.9) okresem rozliczeniowym dla konta klienta jest okres od 1 stycznia do 31 grudnia danego roku kalendarzowego. Punkty i złotówki premiowe niewykorzystane przez klienta w/w okresie rozliczeniowy są anulowane.